۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

عصرانه وشیون واخوان ثالث


سال 1368 که برنامه ی عصرانه حسابی گرفته بود تصمیم گرفتیم برای شب یلدا برنامه رو از رشت بریم.داریوش کاردان - مرحوم مهرداد خسروی - داود جمشیدی -اردشیر تفقد راد -امیر نصیبی پور و من تپیدیم تو یکی از پاترولهای سازمان ورفتیم رشت.موضوع برنامه روهم گذاشتیم مهمانی .اولین جایی که رفتیم خونه مرحوم شیون فومنی بود.شیون مثل همیشه با رویی باز ازما استقبال کردیم و کلی کمکمون کرد که مهمونهای برنامه رو پیدا کنیم و باهاشون قرار مدار گفتگو بذاریم.در آخر یادمون اومد که یادمون رفته دوربین باخودمون ببریم که دست کم عکس یادگاری بگیریم.شیون از تو آلبومش یه عکس در ورد و به رسم یادگار مطلبی هم برام پشتش نوشت.عکس زیبایی از خودش و مهدی اخوان ثالث.دیروز سالمرگ اخوان بود.شیون هم شهریور از دنیا رفت ومن دوست خوبی رو از دست دادم.یاد جفتشون گرامی

۲ نظر:

jacob گفت...

سلام جناب ملک مطیعی امیدوارم خوب باشید من اکثرا رادیو پس فردا را گوش می کنم .امروز جمعه یک دفعه حال و هوای بچگی صبح جمعه با رادیو و قصه ظهر جمعه برنامه کودک مسابقه هفته
دلم خیلی هوای ان روزها را کرده است کاش می شد به ان دوران برگشت دلم گرفت
با برنامه ای که بعد از مرگ فرهنگ مهر پرور بود افتادم می گفتند فسقلی دیگه نیست الان خیلی ها نیستند لعنت به این نوستالوژی با حسرت ما باید همیشه به گذشته نگاه کنیم .الان پکی بر سیگار می زنم در دودهای سیگار غرق خاطرات گذشته می شوم.برای شما ها که باید خیلی سخت تر باشد. به هر حال ممنون یاد نوروز 72 افتادم که برنامه قبل از تحویل سال نو را ندیدم خوابم برد روز اول عید چه گریه ای می کردم برای ندیدن این برنامه روز اول عید را برای خودم و مادر و برادرم زهر مار کردم .برای مهران مدیری خاندایی قولمبه گوشت پیاز و دمبه ....
اما الان حالم از مدیری بد می شود بگذریم
حالم از این رفتارها و مردم بد می شود.
دوستتان دارم پیروز و موفق باشید.
یه حیران دهه 60

ناشناس گفت...

سلام آقای ملک مطیعی . ماهرروز برنامه آن زمان ( زیرآسمان شهر ) روبازبینی می کنیم . آن هم از " آی فیلم " . خیلی دوست داشتم که قضیه ی بازجویی!!! ازشمارابخوانم ولی دروبلاگ تان ندیدم . قضیه چه بوده ؟ بنویسید ممنون میشیم