۱۳۹۰ فروردین ۱۷, چهارشنبه

زندگی نا سالم بهروز وثوقی!!!

خبر ساخت فیلم آخرین شعر کرگدن به کارگردانی بهمن قبادی را یکماه واندی پیش از دوست خوبم علی پورتاش شنیدم چون علی هم یکی از بازیگران این فیلم است.خبرش را هم در رادیو پس فردا طی مصاحبه ای با علی پخش کردیم.صدای آمریکاهم شب عید یک گزارش از کار که توسط نازی بیگلری خبرنگار بین المللی این رسانه عریض وطویل پخش کرد که برای من جالب بود از دو جهت.یکی اینکه به هر حال گزارش ایشان مفصل بودو تصویری ودیگراینکه شنیدن جمله ای زیبا در توصیف آقای وثوقی!!!
خانم بیگلری در قسمتی از گزارششان در مورد بهروز وثوقی میگویند :
بهروز وثوقی پس از سی سال کار در ایران وبازی دربیش از هشتاد فیلم /سی سال گذشته را در کالیفرنیا/زندگی سالمی را پشت سر گذاشته است.
ابتدا تصور کردم که اشتباه شنیده ام.چند بار گوش کردم .نه درست شنیده بودم.زندگی سالم!!!برداشت من از این جمله این است که چون ایشان در این سی سال کار نکرده زندگی سالمی داشته.پس با این حساب آقای وثوقی دوباره به زنگی نا سالمش برگشته.من که به نوبه خودم از این بابت خوشحالم.امید وارم سایر هنرمندانی که این سالها زندگی سالمی را داشته اند بزودی زندگی نا سالمشان را دوباره شروع کنند.راستی من هم چند سالی است که بازیگری نمیکنم وزندگی سالمی را میگذرانم!!!

۵ نظر:

parisa گفت...

آقای ملک مطیعی شما چرا انقدر بد شدی ؟؟؟؟ اگه از کسی خوب هم بگی باز انگار با بغض و کین حرف میزنی .

ناشناس گفت...

نه. منظورش اینه که توی فیلم های ضد ایرانی وضد خاورمیانه ای و توی نقشهای تروریست و اینجور چیزا که زیاد بهش پیشنهاد شده بازی نکرده

ناشناس گفت...

بنده هم بی نهایت خوشحالم که ایشون برای اولین بار در خارج دوباره به بازیگری برگشتند.
بهروز وثوقی چهره ماندگار و پر افتخار ایران است.

ناشناس گفت...

گرچه من هم فکر مکنم که گفته ایشون عجیب به نظر می رسه ولی فکر نمی کنم که برداشت درستی از این صحبت دارید منظور ایشون به احتمال زیاد عدم اعتیاد آقای وثوقی به مواد مخدر و شاید هم دوری از *زندگی جنجالی* باشه!

Viator گفت...

من فکر کنم منظور نویسنده این بوده که چطور ادمی مثل بهروز که تک بود در سینمای ایران از کشور رونده بشه و گوشه غربت 30 سال بازی نکنه و بعد بهش بگیم زندگی سالمی داشته در حالی که روح و فکرش مدام درگیر عشقش (بازیگری) هست.