۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۰, شنبه

هیچ کجای دنیا امن نیست

چند وقت پیش در یک سوپرمارکت ودر لس نجلس شخصی جلوی من را گرفت واسمم را صدا کرد.گفتم کجا خدمتتون بودم؟گفت من رفیق بازجوی پرونده ات تو حراست سازمان صدا و سیمام!گفتم آمریکا چکار میکنی؟گفت گرین کارت برنده شدم.گفتم شغلت چیه؟گفت اینجا کاری ندارم.تو ایران ساختمان سازی دارم وهر شش ماه یکبار میرم ایران وپول میارم.گفتم اینبار که رفتی سلام منو به بازجوم برسان.گفت حتما.بعد باخودم فکر کردم که حتی در آمریکاهم با وجود تمام بگیرو ببندها دوستان چقدر راحت آمد ورفت میکنند واحتمالا باز هم مراقب کارهای ما هستند.اوایل وبعد دستگیری امیرفرشاد ابراهیمی در ترکیه که اگر تلاشهای دوست عزیزم دکتر علیرضا نوری زاده نبود هماکنون در تهران میبایست باشد فکرمیکردم فقط ترکیه برای پناهندگان ومخالفین دولت ایران نا امن است.اما خبر دستگیری آرش فخرآور در فرانسه وانتقالش با ماشین سفارت جمهوری اسلامی تا پای هواپیما وبرخورد انروزم با آن آقای محترم قوی هیکل در فروشگاه مرا به این فکر انداخت که گویا هیچ کجای دنیا امن نیست.

۲ نظر:

مهدی گفت...

از این چند پست اخیرتون متشکرم. جالب بودن. می بینم که دوباره در وبلاگ نویسی فعال شدید. جای خوشحالیست. هرچند جواب منو که نظر سوم پست "گفتگو" رو به عنوان ناشناس دادم، ندادید.
می خواستم بدونم که آیا جریانات سری 20 قهوه تلخ رو شنیدید؟ حالا چی میگید؟ باز هم میگید نباید اونو سیاسی پنداشت؟

ناشناس گفت...

سلام جناب آقای ملک مطیعی
واقعا خوشحالم وبلاگتون رو پیدا کردم
من مطلب شما رو درباره آقای مهران مدیری تازه خوندم
و وبلاگتون هم تازه پیدا کردم
من نمیدونم که واقعا چی تو سر آقای مهران مدیری هست؟؟؟؟
بگزریم
واقعا جای بازیگران توانایی مثل شما در اینجا خالیه
البته به نظر من خوب شد که رفتین
ایشالا زمانی که بر میگردین ایرانمون آزاد شده باشه
خدا پدرتون رو هم بیامرزه
واقعا خاطره دارم ازشون
غلام شش لول بند
روحشون شاد

آقای ملک مطیعی گل میخواستم اگه امکانش هست واستون این افتخار رو به من بدید و با من تبادل لینک کنید
باعث افتخار برای من
آدرس وبلاگ این بنده حقیر اینه:
www.gm-iran.blogspot.com

من مجدد به وبلاگتون سر میزنم
در دنیای وب به من سرباز سبز میگن
خیلی خوشحال شدم