۱۳۸۷ مرداد ۲۲, سه‌شنبه

ناشناس!!!

امروز در يك كامنت يك نفر ناشناس بنده رو به باد فحش وناسزا گرفت كه وبلاگم بسيار مزخرف است واينكه چرا من بخودم اجازه ميدم در هر موردى مينويسم وباز اينكه توصيه كرده بود كه بهتر است كمى بگردم تا بفهمم دنيا دست كيست.اول اينكه بنده در هر موردى كه بخواهم مينويسم وبعد اينكه نمى دانم چرا اين دوست عزيز جرات نداشته ايميلى از خودش بگذارد وذره اى مردانه گى يا شايدم زنانه گى نداشت كه اسمش را بنويسد.من حدود 44سال است كه كامران ملك مطيعى هستم وبا همين نام زندگى كرده ام وپاى تمام حرفامم هستم وازين تاريخ به بعد پاسخ هيچ آدم بى هويت وناشناسى رو نميدم

۵ نظر:

ناشناس گفت...

من واقعا نمیدونم چرا بعضیا چشم و گوش بسته از کسایی دفاع میکنن که سودی که واسشون ندارن هیچ سر تا پا هم ضرر هستند!!! الکی با دیگران دهن به دهن میشن فقط برای اینکه از کسایی دفاع کنن که هنر پنهانشون مفت خوریه و هنر آشکارشون شعار دادن واسهء ملت بدبخت که آره ما چنین هستیم و چنان کردیم ... جمع کنید این بساط تزویر و دوروییتون رو ... اگه زمان شاه ما توی ایران یه پادشاه داشتیم الان اینا هر کدوم واسه خودشون دارند پادشاهی میکنن و حرب و دسته و کوفت و زهر مار دارند... عوام بدبخت هم که هر چی انگار بیشتر بهشون فشار میاد حماقتشون بالاتر میره (همه نه) و پور شور تر در صحنه های کوبیدن مشت بر دهان استکبار ظاهر میشن !!! انگار که تمام مشکلات ما از آمریکا و اسراییل هست نه از مفت خوریه آقاها و آقازاده ها !!!
همچین ملتی لیاقتش همین دولت و همین دو دوزه بازی هاست... ( البته آدم های فهمیده توی ایران کم نیست ولی خوب کی جرات حرف زدن داره...بس که آزادی بیان داریم ما...)

ناشناس گفت...

جناب آقای کامران ملک مطیعی 44 ساله که با شجاعت تمام نام خودتون رو ابراز میدارید .
خسته نباشید . اولا" اینکه من در نظر خودم در مورد وبلاگ شما ، شما رو به "باد فحش و ناسزا" نگرفتم. و شما اگه مرد بودی کامنت رو میذاشتی که بمونه . الکی از مردانگی یا زنانگی نداشتن مردم ایراد نگیر.
ثانیا" شما در مورد من بسیار ابلهانه رفتار کردین. به این شکل که حداقل برای من مشخص شد که شما به هیچ وجه طاقت شنیدن حرف مخالف رو ندارید. وای بر مردم ایران که شما به حالشون می خندید چون صد نفر باید بیان به حال شما بخندن.
ثالثا" ،آقای محترم، من اگه گفتم خجالت بکش به خاطر این نبود که "هر روز میرم دستبوسی آقایان علما"، بلکه به این خاطرهست که از شخصی مثل شما که به قول خودت 44 ساله کامران ملک مطیعی هستی نوشتن این مطالب مزخرف و ابتدایی که انسان رو یاد مجلات فکاهی می اندازه بعیده .
همون طور که گفتم ، شما هم مثل بقیه افراد محترم جامعه ما که خودشونو روشن فکر می دونن تحمل نظر بقیه رو نداری و تا یکی یه چیزی میگه آه و ناله و نفرین رو شروع میکنی .
میدونم که این کامنت رو هم نمیذاری ملت ببینن .
اما بازم میگم ، تخته کن در این وبلاگ مسخره رو و خودتو معطل نوشتن نکن .
والسلام
آدرس اینترنتی من
ardeshirsaasaani@yahoo.com

ناشناس گفت...

من بار اولیه که میام اینجا اما گویا بد موقع مزاحم شدم میرم جو که آروم شد بر میگیدم!

ناشناس گفت...

salam. mikhastam beporsam ke aya aghaye malek motiee mayel hastan ke raje be film e nafas boride va behrouz vossoughi bahashoon mosahebe konim. hoosein emami az weblog behrouz vossoughi

محمد هادی (حمید) کاویانی گفت...

درود بر اندیشه کامران ملک مطیعی که تا بیکران دوست میدارمش