۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

گفتگو

گفتگو با دویچه وله
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6400169,00.html

۴ نظر:

zs گفت...

جناب آقای ملک مطیعی
باسلام
درخصوص جوابی که به دوستان درمورد نظرخواهی آقای مدیری دادید و در ابتدا گفتید که نمی خواستم نظر بدم ولی دادید آنهم از نوعی که بتوانید ایشان را خراب کنید باید بگم واقعا تاسف می خورم برای جامعه هنر. در بین تمامی هنرپیشه ها و هنرمندان همیشه از این دسته صحبتها بوده بخصوص کسی که بین مردم جا بازمی کنه .شروع به شایعه پراکنی می کنند و باز متاسفانه این شایعه پراکنیها از سوی همکاران بیشتر است و این به دلیل اینست که نمی توانند خودشان را بالا بکشند شروع به نقدهایی که به قول خودشان بسیار دقیق و روشنفکرانه است می کنند . شما که راهنمایی می کنید برویدفرق بین طنز و هجو وهزل را بخوایند بهتر است یکسری هم به فارسی ابتدایی بزنید تا در نوشته هایتان غلط املایی نداشته باشید البته با عرض پوزش . بنده طرفدار هیچ هنرپیشه ای نیستم حتی آقای مدیری با وجود اینکه جز مخاطبین برنامه های ایشان هستم . در مورد طنز آخری ایشان باید بگم کاملا به یکسری برنامه های ماهواره ای این توهین و بدتر می آید چون به جز ادا هیچ آموزش مثبتی ندارد و آقای مدیری نیز دست روی این موارد گذاشته اند و ...
اگر فیلمهای آقای مدیری طرفدار دارد بخاطر اینست که مطابق با سلیقه مردم و موضوع روز جلو میروند و اینکه چه کسانی پشت ایشان هستند و باعث پیشرفت ایشان می شوند ربطی به تاپ بودن کار طنز ندارد . اما هر کاری ضمن اینکه محاسن دارد معایبی نیز دارد که جای هیچ شکی نیست کارهای آقای مدیری هم معایبی دارند .
لطفا یا سکوت کنید یا از سر منطق نظر دهید نه از سر کینه.
باسپاس

ناشناس گفت...

سلام آقای ملک مطیعی.
1.درباره خروجتان گفتید. خواهش می کنم به من بگویید که این ها دروغ می گویند. من دوست ندارم به شما که یک هنرمند ایرانی هستید دروغ ببندند. لطفا نظرتان را راجع به این موضوع که چندان هم جدید نیست بدهید تا من باآن دهان یه عده را ببندم:http://www.parsine.com/fa/pages/?cid=12359
لطفا علت ممنوع الکار شدنتان را هم بگویید.

2.انتقادهای شما را نسبت به آقای مدیری بیش از حد تند میدانم. خوب فرض کنید ایشان هم نه از طنز بلکه از هجو استفاده کرده مثل ایرج میرزا که گفتید. و در ضمن یک سوال شخصی: آیا زمانی که اینجا بودید او را فردی دیدید که برای خوش آمد کسی کار کند؟

3.قهوه تلخ: این فیلم ضد حکومت نیست بلکه مانند بقیه کارهای ایشان در درونمایه خود اشاره هایی به وضع موجود در ایران می کند. مثل اعتراف گیری از زندانیان ونکات ریز و درشت دیگر. و اگر مجوز میگیرد بخاطر این است که مهران مدیری جای خود را در بین عموم مردم باز کرده و مثل فردوسی پور حذفش بیشتر دردسرزاست. از طرفی نکات موجود در فیلم هم برای عوام قابل درک نیست.داستان ماشاالله خان ... را هم من تاحدودی خواندم. شاید ایده از آن گرفته شده باشد اما این داستان مسیر خود را طی می کند. و خوب طبعا اگر هرکسی میخواست داستان آقای پزشک زاد را به نمایش بگذارد مثلا جریانات حمام و غیره را چگونه می گذاشتند بسازد!؟

4.در مورد سریال های 90شبی در مورد بازی خودتان در یکی از همین ها چه می گویید؟

تقریبا با بقیه صحبت های شما موافقم.

امید گفت...

اینهمه نام زیبا.
چرا جهنم دره؟!

ناشناس گفت...

آقا خیلی کارت درسته .
:)
فقط همین.
واقعا از نوشته ای که در مورد مدیری نوشتین لذت بردم .
یک انسان بسیار فهمیده هستید .