۱۳۸۷ فروردین ۳۰, جمعه

من و مهران مديرى



گويا مهران در يك مصاحبه از اولين كارش در تلويزيون ،گفته كه با هم همبازى بوديم وبه همين خاطر چند پيام داشتم كه راجع به اون كار پرسيده بودن.بايد بگم كه اسم اون كار"مشت هاى كوچك" بود كه دوست خوبم فرهاد توحيدى نوشته بودوراجع به نقش نوجوانان در شكلگيرى انقلابهاى جهان بود كه بسفارش گروه كودك ونوجوان ثريا قاسمى كارگردانى كرده بود.تو يه قسمتش مهران نقش يه آفريقايى رو بازى ميكرد ومن يه فلسطينى رو!!!نوبت به قسمت انقلاب هايتى رسيد،من ومهران به ثريا پيشنهاد داديم كه نقش هاى كمدى اين قسمت رو بما بده واون گفت مگه مى تونين كمدى كار كنين؟! گفتم آره وبا شك وترديد رلها رو بما داد به شرط اينكه اگه تو تمرين بقول معرف در نيومد ازمون بگيره.نقشها يه سرجوخه فرانسوى بود كه من بازى كردم ويه سرباز كه مهران!!! كار تو اولين جلسه جواب داد ورفتيم براى ضبط.كارگردان تلويزيونى كار هم گيتى شفايى بود كه نمى دونم آلان كجاى اين دنياى بى درو پيكره.نميدونم مهران از اون كارعكس داره يا نه؟اما من فقط همين يه عكس رو دارم.آدمهاى عكس از راست به چپ:حميد يزدانى ،مهدى كساييان"البته جفتشون پشت به دوربين"من ومهران.سال1369

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام کامران. من هم یه عکس از این کار دارم که خودم هستم با حمید یزدانی. یادته کامران، یادته مهران مدیری رو توی این اولین کاری که نقش کمدی بازی می کرد(شایدم اولین کار تلویزیونیش)، چقدر می دوید و تقلا می کرد که به بازی تو برسه؟ شانس اما چیز دیگه ای برای مهران رقم زد. خوشحالم براش و امیدوارم قدر این معروفیت رو بدونه. دفعه آخری که دیدمش خیره بهم نگاه کرد، گفتم سلام آقای مدیری، می شناسی منو؟ گفت: بله، به خاطر میارم، خوبین شما! :))))))))))))
خوشبختانه من رو بخاطر آورد :))))